آخرشه

بهترین مطالب اینترنتی-عکس-اس ام اس-پیامک-تم-نرم افزار

آخرشه

بهترین مطالب اینترنتی-عکس-اس ام اس-پیامک-تم-نرم افزار

جک و اس ام اس جدید

عشق عینک سبزی است که انسان با آن کاه را یونجه میبیند  

 

 

 

 

در گلستان خیالم ندهد هیچ گلی بوی تو را،تو گل ناز منی از دور می بوسم تو را 

 

 

 

به یکی میگن پشتت خاکیه:میگه پ ن پ میخواستی آسفالت باشه

خداوند آتش را آفرید تا ارزش آب را بدنیم و خلا زاییده شد تا ارزش هوا را بدانیم و بعد مرگ آمد تا ارزش زندگی را بشناسیم. 

 

 

 

خدایا!به من رفیقی بده که با من گریه کند دوستی که با من بخندد را خودم پیدا خواهم کرد 

 

 

 

 

اندازه یه لوبیا دوست دارم ...ناراحت نشو...لوبیا سحر آمیز رو میگم 

 

 

 

 

 

در دور دست دور برتخته سنگ گور با جوهر سرشت نوشته بود;ماه:را دوست دارم به خاطر زیبائیش،شب را دوست دارم به خاطر تنهائیش،مادر را دوست دارم به خاطر فداکاریش،تو را دوست دارم ولی نمی دانم چرا؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد